sobota 29. března 2014

JAK TO VŠECHNO ZAČALO...

NOVĚ NA STRÁNCE :

2 komentáře:

  1. Velký obdiv a respekt, ale úplně největší DÍÍÍK!!! Díky tobě jsem našla nový směr k lepšímu já, mám za sebou teprve týden, ale už teď mám o 3kg méně, 3cm v pase, 1cm přes boky a 1cm na stehnech (měřeno po 5 dnech diety), začátek byl náročný, ale začínám se cítit skvěle, víc piju, pravidelněji jím, víc přemýšlím o tom, co sním, víc se hýbu, prostě jsem přesvědčená o tom, že za pár měsíců ze mě bude nový člověk - hezčí, zdravější, šťastnější. Díky tobě, Ellie. V. N.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje motivace na začátku a i následná schopnost motivovat další, řekla bych že velké množství lidí, je neuvěřitelná :-) Gratuluji k Tvému úspěchu. Počáteční mírná nedůvěra k další "zaručené" cestě jak zhubnout tu byla, ale po přečteních Tvých poznámek a dalších materiálů na internetu jsem si uvědomila, že to vlastně jde a uvědomila sii to , o čem to celé je... bez Tvé inspirace a rad bych se k tomu asi sama neodhodlala. Díky :-) a vydrž s námi i nadále. Verča

    OdpovědětVymazat